Fredag + bilder från igår

Idag är det fredag!
Hur skönt som helst, fast det känns verkligen inte som fredag.
Vanlig dag i skolan idag, förutom det att vi fick äcklig frukost på läsningen. Tur att jag reddan hade ätit frukost hemma. Det har varit en konstig skolvecka det här, kolla bara:

Måndag: enda helt vanliga dagen
Tisdag: Nationellt prov C i matte och HK (och jag som inte har hk längre). Inga andra lektioner
Onsdag: Operation dagsverke och teater med klassen
Torsdag: Skojfotograferingen. Hade läsning som vanligt och lektioner från 10.
Fredag: Fick frukost på läsningen.

Idag var även sista dagen jag får åka taxi. Nu blir det buss och/eller gång som gäller till skolan, jobbigt. Måste säkert gå hemmifrån långt innan jag brukar.

Här kommer några bilder jag tog med mobilen igår:



och här kommer en ful bild på mig från igår som matilda ändrade bakrunden på:

haha hemskt bild, jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0