Hemma igen

Hej!

Shopping utan kryckor gick riktigt bra, hade inga problem med att hänga med i mammas tempo. Bara det att jag blev sjukt trött, har verkligen tappat all kondition nu.
Till mig köpte vi 3 par strumpbyxor (man kommer ändå se ärret men det behöver ju inte riktigt lysa om det) och en liten väska som jag ska ha på balen. Eller, jag ska ju inte ha alla strumpbyxorna på balen men jag ska ju ha på avslutningen med och sen är det bra att ha ett par extra om de skulle gå sönder.  
Vi köpte även grattiskort till Sophia (som tar studenten), Robin (konfirmerar sig), Kevin (fyller år) och Tristan (fyller år). Köpte även presenter till Sophia och Tristan.
Sen blev det även lite andra småsaker vi köpte.
Kul med lite shopping men som sagt, lite jobbigt.

Nu har jag tangentbordet på keyboarden så det är lite jobbigt att skriva. Ska nog spela på keyboarden istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0