hippekläder

imorgon är det dags för det där skojfotot.
Jag har kommit fram till att jag ska ha på mig en stor (typ XXL Herrstorlek. Mamma är och köper en sån åt mig nu)  vit t-shirt som jag ska måla ett peacemärke och blommor och sånt på med vattenfärg imorgon.
Hoppas verkligen att vi får lång tid innan på oss att förbereda för annars vet jag inte hur jag ska lyckas få ihop det.
Byxor vet jag inte vad jag ska ha. Blir antagligen mjukisbyxor eller leggings.
Leggings är ju mkt snyggare till en sjukt stor t-shirt men det är väl inte så mycket hippie med leggins?
Sen måste jag fixa ett band att ha i pannan. Blir väl så att jag går till släjden imorgon och klipper en tunn typremsa eller nåt.
Hoppas att inte alla redan har allt färdigt när de kommer till skolan utan måste måla lite och fixa band på slöjden. Annars blir det bara jag som får panik, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0