Jönköping

Nu är både Ellie och Felicia i Jönköping och om ett par timmar kommer de se Ola Salo. Ola Salo och nån blåsorkester tror jag att det var. Han skulle sjunga några The Arklåtar och några Jesus Christ Superstarlåtar.
Om det hade varit en Arkkonsert hade jag absolut gjort nästan vad som helst för att åka dit men nu orkade jag inte tjata på mina föräldarar. Jag vill se The Ark, inte bara Ola.
Fast jag kan erkänna nu att jag faktiskt är lite avundsjuk på alla som är där. De kommer ha det jättekul och det kommer säkert vara hur bra som helst! Och dessutom får man träffa en massa folk som man träffat tidigare på konserter och så.
Någon som har en helikopter som vill flyga mig till jönköping nu? ;)


Ola Salo (en av mina egna bilder från The Ark-konserten i Sundsvall 4 juli 2008)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Du skulle varit där, det var faktiskt jätteroligt, även om bara Ola var där :P

2009-06-01 @ 12:49:05
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0