Kiss kiss

Hej hej!
Nu sitter jag här och lyssnar på Tarkan. Massa minnen, jag saknar turkiet när jag hör tarkanlåtar. Särskillt en som verkar vara hela turkiets favoritlåt. Vart man än är är det den låten som hörs mest. Även när turkiet hade vunnit ESC och vi trodde att vi skulle höra sertab överallt spelade de mest tarkan ändå.


Mamma är och köper blommor nu, sen så ska hon och jag åka till gränby centrum och köpa lite saker till mig inför balen och så lite presenter till folk vi känner (student, konfirmation, födelsedagar...). Jag ska shoppa utan kryckor, ska se hur det går. Se om jag orkar med tempot. om jag inser att det blir jobbigt eller att jag inte orkar gå så fort blir det kryckor i skolan på måndag, annars lämnar jag kryckorna då med.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Måste vara jobbigt att hålla på med kryckorna!!



Sv: Klockan = www.klockan.nu och den kan du lita på! :D

2009-05-23 @ 14:50:15
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: hanna

bra låt! :)

2009-05-23 @ 18:21:32
URL: http://hnnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig blogg du hade (:



Om du går in på min blogg, svara då gärna på mina frågor om hur en läsvärd bloggare ska vara (:

2009-05-23 @ 19:59:18
Postat av: Marina

Härlig blogg du hade (:



Om du går in på min blogg, svara då gärna på mina frågor om hur en läsvärd bloggare ska vara (:

2009-05-23 @ 19:59:39
URL: http://qute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0