mitt knä 18/3 2009

Såhär såg mitt knä ut någon timme efter jag hade skadat det.

Pilen är hur knäskålen hade flyttat på sig och det som är inringat är en massa småbitar av knäskålen som lossnade. Man ser att det är lite ojämn färg där, nästan lite fläckigt och det är för att det är bitar som ligger löst. Under operationen skruvade de fast de där bitarna med två skruvar. De lättade även lite på något band som drar knät åt höger...

Ja, nu har ni fått se röntgenbilden på mitt knä, ni kanske fattar lite mer vad som hänt nu.


Förresten så kom jag på igår att jag kan gå korta streckor utan kryckor. Har gjort det lite idag med.
Fast jag går som en pingvin då jag inte får belasta böjt ben (om jag gör det kommer musklerna inte orka sträcka på benet eller hålla emot mot min kroppsvikt så då kommer jag antagligen ramla ihop och det kommer göra ont.)
Men fattar ni? Jag kan gå! Det blir bara bättre och bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0