proppmätt

Hej hej!

För några timmar sen kom jag hem från Tristans födelsedagskalas.
Det var väl sådär, var väl den enda tjejen i min ålder.
Träffade en del släktingar. Vissa träffar ajg rätt ofta, vissa har jag träffat ett par gånger och vissa hade jag aldrig träffat.

Förresten så gick jag dit där kalaset skulle vara (utan kryckor). Gick rätt bra förutom ett steg där jag råkade lägga vikten på böjt ben och jag bara sjönk ner. Lite läskigt men som tur var så var jag så inne i att gå att det andra benet fixade allt innan jag hann ramla. Skrämmde mamma mer än mig själv, haha.

Fick en massa fika och nu när jag kom hem råkade jag äta för mycket mat så nu är jag proppmätt.
Det är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Det går inte att fixa infektion i lederna så mycket bättre än alvedon. Men det är över nu iaf :D

2009-05-24 @ 21:19:04
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: hanna

man ändrar höjden till.. 15 tror jag det är :) prova!

2009-05-25 @ 16:05:40
URL: http://hnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0