Så ska jag bli brun

Idag har jag solat två timmar (en timme i taget 2 ggr).
Igår solade jag också 2 timmar (en timme, gå in, en timme till. precis som idag).

Det där ska jag fortsätta med varje dag det är soligt och jag har tid. 
Alltså: 
När det är helg och soligt ute ska jag sola minst 2 timmar varje dag.
När jag är i skolan ska ajg sola lite när jag kommer hem men det behöver inte vara 2 timmar. Men jag måste sola direkt när jag kommer hem för det är då solen är som starkast.

2 timmars solning mitt på dagen när det är sol ute. Det måste väl räcka så man blir brun och fin?
Sen så gör det ju såklert inget om man solar längre än 2 timmar.

Detta gäller bara dagar man bara är hemma och inte gör något. Man kan ju inte tvinga alla kompisar att sola, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0