sista april + första maj

Som ni vet så var jag hemma hos linnea under valborg. Det var kul, såg en massa filmer och åt pizza och sånt. Sov över där med.

Idag kollade vi på tv och höll på lite med varandras mobiler. Åkte till stan vid halv ett, första gången jag åkte buss på över 6 veckor. Var mycket folk på bussen på väg in till stan och man har verkligen lite makt när man åker buss med kryckor, folk lämnar sina platser och säger att man ska sitta där. Men jag såg att det fanns flera platser längre bak så jag satte mig där istället.
När vi kom till stan träffade vi Linneas kompis och jag sa hejdå till Linnea och gick till min buss. Även på busshållplatsen lämnar folk sina platser så jag ska få sitta. Men jag stod, så farligt är det inte och bussen skulle ju komma om bara 5 min.
Bussen hem var rätt tom. Skönt.

När jag kom hem tittade jag först lite på the ex-effect eller vad det heter. kul att se på och det var maraton! Fast efter ett tag tröttnade jag och satte mig här istället.

Och gissa hur glad jag blev nyss när jag började höra den här låten:
 
Oj, man ser inte så bra med det var If only your bed could cry som spelades.

Nu spelas alcazar. De är också bra :)

Kommentarer
Postat av: A

Svar: Det hade jag inte tänkt på, haha x) Ska göra det på resten av uppgifterna, tack för tipset ;)

2009-05-01 @ 17:43:34
URL: http://thisismylife.blogg.se/
Postat av: Ellie

En gång (typ mitt i natten) när jag lyssnade på p3 så spelade dom den. Jag gillar när p3 spelar Moto Boy :D

2009-05-05 @ 19:15:56
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0