sjuk eller nåt

Idag är jag typ sjuk. Inte kul. Vaknade flera gånger inatt av att det lät när jag andades och så. Har asont i halsen och öronen och huvudet och har haft det hela dagen. Halsen är ju absolut värst. Jag sa ju igår att jag aldrig har on i huvudet, det var ju såklart ett tecken på att jag höll på att bli sjuk..
Har legat i soffan och kollat på tvn hela dagen, har inte orkat göra något annat.
Men nu för nån timme sen började jag känna mig lite bättre, bra det, kan kanske gå till skolan imorgon ändå fast jag är sjukt seg nu.
Vill inte vara sjuk den här veckan. Får inte vara sjuk den här veckan.
Flera nationella prov och de orkar jag inte göra i efterhand så jag måste vara frisk.

Nu ska jag duscha så jag ser lite fräsch ut imorgon, sen blir det wipeout och söndagsparty med filip och fredrik.
Sen sova, godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0