Sjukhusbesök

Idag på morgonen var jag på sjukhuset för ett återbesök och kolla knät. Fick prata med han som hade opererat mig och allt var bra. Nu får jag göra vad jag vill bara smärtan stoppar :)

Det bästa var nog att höra det här:
Mamma: Får malin rida om några veckor (jag ska ju på ridläger vecka 29)
Läkaren: Hon får rida redan nu om hon vill.

Det sämsta var väl att jag kanske kommer tycka att det är obehagligt att stå på knä. Och det skulle inte bara vara obehagligt veckorna som kommer utan det skulle vara det hela livet. Fast det var inte säkert, fick testa stå på knä på britsen och det var inte så farligt. Fast den är ju rätt mjuk.

Nu i sommar kommer jag vara tvungen att gå omkring med tejp eller stark solskyddsfaktor över ärret när jag är ute i solen för jag ska helst inte få sol på det. Men det kommer gå bra, kommer få konstigaste brännan bara ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0