SOL!

Sjukt fint väder idag! Då blir jag glad. Det var inte för varmt heller, det var alltså perfekt!
Hade bara spanska och halv teknik i skolan innan vi åt lunch och åkte till nåt museum och tittade på fossiler och dinosauriesklett. Helt okej, Mycket bättre än att sitta i ett tråkigt klassrum.

Istället för att åka hela vägen hem stannade jag och Louise i stan och köpte glass och tittade på skor åt mig. Hittade inga bra. Jag vill ha snygga, svarta gladiatorsandaler utan men det finns inga bra i affärerna! Jag hittade några snygga men de satt inge bra och så hittade jag vissa soim var snygga men hade fel färg. Det finns ju verkligen sånna skor i alla affärer med så jag fattar inte varför det skulle vara så svårt att hitta. Men det gick inte...
Vi åkte hem vid tre så det blev bara en timme på stan men Lollo hade inga pengar med sig och jag hade skavsår.

Nej nu ska jag ut i solen igen. Åh, det är så himla skönt att det här vädret ska hålla i sig hela helgen. Det skulle kunna fortsätta vara så här fint väder i all evighet. Då skulle jag bli glad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0