sol + plugg

Hej!
Idag har jag solat. Satsade på att få en fin bränna idag så jag tog på mig minishorts och bikiniöverdel coh sen så la jag mig på en handuk på altanen och solade.
Det var inte alls lika bra väder idag som igår. Det var lite tunna moln idag och det blåste. Finns ju både för- och nackdelar med det.
Fördel: man svettas inte ihjäl efter bara en kvart.
Nackdel: jag frös.

Låg där ute en timme i alla fall. Sen så blev det ju skugga igen pga den där granen som jag skrev om igår så då gick jag in.
Nu har jag suttit här vid datorn ett tag och jag har hunnit skriva in en liten uppsats på datorn och mailat iväg den till läraren. Skönt, nu måste jag bara se till att försöka förbereda mig så jag kan redovisa imorgon med. Ussch, inte kul. Jag hatar att stå och prata inför klassen.

Snart ska jag gå ut och sola igen, tror att solen åkte förbi granen nu. Hoppas det blåser lite mindre nu med.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0