Sol

Så underbart med sol!

Ja, jag vet att det varit soligt ute i flera dagar nu men igår var det så varmt att jag var helt slut när jag kom hem. Och jag har ju solat när jag varit hemma hos mamma men inte här hos pappa.

Idag när jag vaknade bestämmde jag mig direkt att jag skulle sola lite idag. Såg på tv i en timme och sen blev det på med shorts och linne.
Gjorde lunch och åt den, sen gick jag ut och flyttade på en av utemöblerna så den stod i solen. Sen satt jag där en timme i solan och lyssnade på musik. Underbart!
När jag hade varit ute en timme blev det skugga på i stort sätt hela våran framsida pga den drä superstora granen som står brevid våran tomt. Jag var rätt trött och varm efter att ha suttit ute i solen så länge så jag gick in.

Det sämsta är att det tar väldigt lång tid för mig att bli brun. Jag vill vara en sån där som man ser resultat direkt på och som blir hur brun som helst efter bara en dag ute i solen. Jag blir mest röd och sen blir jag långsamt lite brun.

Nu är jag trött och har lite ont i huvudet efter attt jag satt ute. Borde nog dricka lite vatten nu.

puss hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0