Sommarplaner

Nu börjar det bli en del sommarplanering. Ska träffa en massa folk och det kommer bli sjukt roligt och jag hoppas verkligen att allt kommer funka nu :)

Så här ser det ut än så länge (innom parentes står de som kanske ska vara med):
Några utav dagarna mellan avslutningen och midsommar: Åka till Kristin? (Kristin, Felicia, Sara, jag)
Slutet av juni: Ellie komma hit? (Jag, Ellie och kanske Sofia)
Början av juli (5-10?): Åka till Linköping? (Jag, Linn, Ina, Felicia, Sara, Kristin)
13-17 juli: Ridläger med bland annat Lovisa
18-25 juli: Gotland med kusiner + föräldrar
Nån gång i augusti: Säffle? (Jag, Felicia, Kristin, Sara, Linn, Ina, Lovisa)


Och det är inte ens juni än. Hur mycket mer kommer läggas till på den här listan och vilka saker kommer tas bort?
Måste ju få in lite konserter och sånt på den här listan med.  Kommer nog ta dagen som den kommer som vanligt fast lite inplanerade saker ska man ju ha.

Sommaren 2009 kommer förhoppningsvis bli väldigt bra och en sommar jag kommer minnas länge. Nu blir det en ny kategori: Sommar 09!


Sommaren 2008 var underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0