Sovmorgon, MVG och glass

Sovmorgon idag Väldigt skönt men även lite drygt eftersom det tog ca 50 min för mig att komma till skolan. Kom dit en halvtimme innan vi började ändå eftersom jag inte hade nåt att göra. Visste att det skulle sitta några i skolan som hade glömt bort sovmorgonen ;)

Hela tiden kom det nytt folk från klassen och jag vet inte hur många gånger jag fick höra "åh, du har klippt dig :) ... och INGA KRYCKOR! :o :o :D"
(Haha kännde mig tvungen att skriva dit smiliesarna)

Fick sluta tidigare idag med. Ingen spanska, skönt! Rätt ovärt att åka till skolan idag. Fast på bilden fick jag reda på att jag kommer få MVG i bild! Gissa om jag blev glad? Jag som inte ens kan rita!

Blev en glass på stan mellan bussarna. Ny Ben & Jerry's-glassen som finns bland GB-glassarna. Mums! (fast den var lite för dyr :/ 25 kronor är mycket för att vara en glass)


Kommentarer
Postat av: hanna

svar: men det finns två höjder, ändra båda!



åh, jag ääääääälskra wich! sjukt god!

2009-05-25 @ 17:40:47
URL: http://hnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0