Tips på låtar?

Klockan är 12 och jag sitter här vid datorn. Har suttit här i flera timmar nu, inte för att vara inne på olika sidor utan jag har släpat in keyboarden hit till datorn (eller okej, jag tvingade mamma att bära in den. Jag litar inte på mitt knä och vill därför inte bära tunga saker) och sen har jag suttit här i flera timmar och spelat en massa låtar.
Oscar är i Storvreta hos nån kompis så jag har fått sitta här ostörd i flera timmar. Skönt!
Fast jag gillar inte min förkylning. Det låter hemskt när jag sjunger och det är faktiskt mycket lättare att spela en låt om man sjunger samtidigt (så tappar man inte bort sig).

Nu ska jag fortsätta spela lite. Mitt problem är bara det att jag aldrig kommer på nån låt jag vill spela. Så skriv lite tips på bra låtar som är kända över hela världen (lättare att hitta då) och som jag har hört tidigare.


Kommentarer
Postat av: Aino

No end är både lätt och kul på keyboard :D

2009-05-23 @ 17:48:53
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0