två roliga saker

1. Idag i matsalen var det en lärare som snubblade på mina kryckor och ramlade XD Det var alltså inte så att han snubblade på kryckorna utan han ramlade verkligen.

2. På lördag kommer Kristin till Uppsala! Då kommer hon, jag och sara ha fest i min husvagn och det kommer bli askul! Har inte träffat Kristin sen höstlovet så det blir riktigt kul att träffa henne. Sara har jag inte heller träffat på väldigt länge pga mitt knä så det blir kul att träffa henne med.


yeah, grymt snygga var vi under en konsert på gatufesten, juli 2008

Kommentarer
Postat av: Kristin

HAHAHAHA snyggaste bilden! jag ser ju inte lite borta ut...

Vi ska ha fett roligast!! <3<3<3<3<3<3<3

2009-05-13 @ 19:47:54
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0