två veckor

Kom nyss på att det idag är exakt 2 veckor tills jag fyller år.
Tiden går verkligen fort.
Min födelsedag = snart sommarlov, slappa i skolan och bara ett par dagar kvar med klassen.
Det är inte alls långt kvar till sommarlovet nu.
Jag vill ha sommarlov men jag vill inte sluta nian. Eller jo, det vill jag.
Sluta nian betyder ju att klassen splittras. Även fast jag vissa stunder hatar klassen kommer jag ändå sakna oss. Det har varit vi i 3 år nu. I 3 år har vi träffat varandra varje dag och nu ska det helt plötsligt ta slut.
Det är nästan som att ha ett förhållande som helt plötsligt efter 3 år tar slut. Även fast man tröttant en del på varandra så har man ändå levt tillsammans i 3 år. 3 år är lång tid.

Oj, nu blev det här värsta deppinlägget, det var inte meningen.
Om 2 veckor är det min födelsedag.
Hur ska jag fira det?
Vad ska jag önska mig?
Hur som helst blir det skönt att bli äldre. Inte så många år kvar tills man inte behöver bry sig om åldersgränser och sånt jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0