12.39 torsdag

Idag var det bio med klassen som gällde.
9.15 skulle vi ses på Royal vilket betyder sovmorgon för tredje dagen i rad!

Vingar av glas såg vi, den har gått på tv många gånger så jag hade redan sett den.
I främre halvan av biosalongen satt några retards på typ 10 år som skrattade när man inte skulle skratta och var skitkonstiga. Dessutom så applåderade de i en scen där huvudpersonen i filmen nästan blev våldtagen bara för att byxorna på henne blev nerdraga. Moget. Och sen skrek nån från övre halvan nåt till de där nere och så blev det nästan ett vlitet bråk där mitt under filmen. Men seriöst, man applåderar inte i hemska scener.

Efter filmen ställde de några påståenden och så skulle man sträcka upp ett grönt kort om man höll med eller ett rött kort om man inte höll med.

Sen var allt slut och vi hade en halvtimme på oss på stan att köpa mat innan bussen vi fick åka med gratis tillbaka till skolan skulle gå. Jag köpte en liten baugett och en kladdkaka.

Om en kvart börjar musiken och sen slutar jag. Skönaste skoldagen det här året?!

Kommentarer
Postat av: amelie

Fin blogg!

2009-11-26 @ 12:52:59
URL: http://ameliekarlssons.blogg.se/
Postat av: aamanda

låter slappt och skönt

2009-11-26 @ 13:48:57
URL: http://dotteralberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0