Beslutsångest

Imorgon är det musik och då ska alla valt ut någon låt. Sen ska vi bilda band och rösta vilka låtar vi ska spela och sen tillslut ska vi spela upp någon låt på luciarocken på grand i december.

Men ja, välja låt...
Hur ska jag kunna välja EN låt? 
Har funderat lite på om jag ska ha någon låt från The Ark, Håkan Hellström, Timo Räisänen, Markus Krunegård eller någon helt annan. Kanske Winnerbäcklåten Jag Får Liksom Ingen Ordning som jag lyssnar på nu?

Ni ser, jag har inte ens bestämt mig för vilken artist jag ska välja en låt från.

HJÄLP!?! 

Kommentarer
Postat av: Tonkow

Känn ingen katt för katten Göteborg - HH

2009-11-05 @ 15:23:07
URL: http://www.tonkow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0