Du var först och bäst med allt. Slicka på styret när det var kallt.

Kollade nyss igenom alla bilder jag lagt upp på bloggen de senaste månaderna och hittade en liten bild på min iPod. Eller, inte på MIN iPod men reklambilden för min iPod eller vad man ska säga.
Jag hittade iallafall den här bilden och kom på att jag skulle lägga in låtarna från de där skivorna jag köpte förra söndagen (två Markus Krunegårdskivor och två Håkan Hellströmskivor).

Ibland är det bra att ha en blogg, annars hade jag fått klara mig en dag till utan de där låtarna på iPoden.


Kommentarer
Postat av: Marcus

voff voff :D

lägg till mig på länkar (: <3

2009-11-11 @ 09:40:05
URL: http://dagensuttryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0