Glass gör alltid allting mycket bättre

Blev lite snabbt skrivet slut på förra inlägget då pappa kom hem och sa att vi skulle åka och vaccinera oss mot svininfluensan.
Åkte till svartbäcken för att göra det. Stod ute i kylan i en och en halv timme och fick komma in tio i åtta eller något sånt. Stället skulle stänga åtta så tur att vi hann komma in innan de stängde.

Sprutan gjorde inte alls ont! 
Ett litet stick men jag har inte ont alls nu efter som man brukar ha efter man tagit sprutor.

Efter vaccinationen åkte vi till McDonalds och åt. Jag kom på att om man har ett csn-kort får man en gratis glass och då pappa inte har något och brorsan varken har aktiverat sitt eller vet vart det ligger så var det bara jag som fick glass. Så där satt jag med min glass med chokladtopping och retade dem. :D


Sen åkte vi hem till mamma.
Mamma såg knappt att jag tonat håret, pappa har inte sagt något om det. Bara en som sett det utan att jag sagt nåt innan. Haha, knappt nån skillnad från innan alltså. Fast jag tycker det känns som om håret är mörkare för varje gång jag ser mig själv i speglen :o

Kommentarer
Postat av: sofia

får man gratis glass även om man bara väljer att ta bara glass eller måste man beställa ngt mer*?

2009-11-08 @ 13:51:48
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0