Historialektion -.-

Historialektion nu. Greger visar nån power point-sak om franska revolutionen och eftersom vi inte ska ha prov på det (tror och hoppas jag...) känns det jobbigt att lyssna så datorn har varit mitt tidsfördriv den här lektionen. 

Det är redan mörkt ute, JAG VLL INTE HA VINTER! :(

För att göra mig själv lite gladare lägga jag in en bild på skivorna jag köpte igår innan jag tog tåget hem från stockholm. När jag kommer hem ska jag lägga in låtarna på datorn och iPoden.
Jag gillar skivor, mycket roligare med en skiva att hålla i och titta på än några filer på datorn


Hihi
Markus Krunegårds nya (Prinsen av Peking och Lev som en gris, dö som en hund)
och två gamla Håkan Hellströmskivor (Ett kolikbarns bekännelser och Känn ingen sorg för mig göteborg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0