Hos Lovisa

Satt inte alls vid datorn igår men allt jag gjorde då och i natt får stå i ett annat inlägg.
Det här inlägget börjar med att jag satt ensam på centralen i Stockholm. Bestämde med Lovisa igår att vi skulle ses idag men hon svarade inte på sms eller när jag ringde. Till slut svarade hennes pojkvän från hennes mobil att hon glömt mobilen där igår. Min första tanke blev då "VÅLDGÄSTA LOVISA!" och det gjorde jag. Fan va duktig jag känner mig som lyckades fixa detta.
Tonade förresten mitt hår igår. Liiiite lite mörkare blev det. Första gången jag tonade/färgade/slingade eller gjorde något med färg att höra i mitt hår. Blev mindre förändring än vad jag hade räknat med men det gör inget (man måste typ veta om det för att kunna se att det är mörkare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0