idag är det ett år sen

22 november idag.
Jag minns 22 november 2008 som om det var igår fast det var ett år sen nu.

Det hade snöat ordentligt de senaste dagarna.
Jag åkte till Linnea och var med henne hela dagen.
Vi åkte pulka och bakade lussekatter (som blev brända...) och hade en riktigt rolig dag.
Sen när vi satt där i hennes kök och pratade och så så ringde min mobil.
Det var pappa som frågade om jag var hemma. När jag sa att jag inte var det berättade han varför han ringt.
Farfar var död.

Idag är det alltså ett år sen min farfar dog.

Och med det här inlägget ville jag på något sätt hedra min farfar. Han var världens bästa farfar. När han fyllde år året innan stod det om honom på en hel sida i UNT, det är inte alla som får en hel sida i UNT bara för att de fyller år. Det sjukaste är att farfar var lite halvkänd genom musiken men jag fick aldrig höra honom spela.


(Linnea var förövrigt den bästa personen jag kunde ha brevid mig just när jag fick det där samtalet.)


Linnea i pulkabacken (det var brantare än vad det ser ut som)

Kommentarer
Postat av: Linneaa

Vad söt du är! =)<3

2009-11-28 @ 14:27:35
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0