Jag + bussar = DÅLIG konbination

Jag och bussar funkar inte bra ihop. Det säger jag bara.
Istället för att sitta på en buss hela tiden på väg till skolan idag åkte jag hela TRE st bussar. Fast en var jag bara på medans den stod still. Men jag tror jag berättar hela historien om det här sen, kul var det iallafall! Gick fr¨ån stadshuset till centralen helt själv och skrattade, alla som såg mig måste trott att jag var sinnessjuk.
Aja, som sagt, tar hela historien en annan gång...

Fredag den 13e idag, det förklarar iochförsig allt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, jag undrade varför du inte klev av på Lundellska imorse fast jag sett dig när du klev på.

2009-11-13 @ 13:40:38
Postat av: Marcus

haha så jävla fail att du faktiskt inte fattade att du var på rätt buss. XD

2009-11-13 @ 14:52:09
Postat av: malin

Marcus: Det var ju DITT fel att jag trodde det var fel buss. du sa att du satt p+å 115 men du satt ju på 110 extrabuss! ;O

2009-11-13 @ 21:00:44
URL: http://mnablmijno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0