Jag hatar att göra skolarbete hemma -.-

Har suttit vid datorn rätt mycket idag, har dock hela tiden hittat på något annat att göra än spanskan.
Usch och fy va svår den där uppgiften är.

Och det är tre st i min spanskagrupp som kan prata flytande spanska så de blev ju klara typ direkt. Jag vill också vara sådär bra i nåt ämne i skolan utan att anstränga mig för att det är nåt jag alltid kunnat.

Aja, när jag väl började med spanskan lyckades jag skriva en mening och sen kom min bror och tog datorn från mig.
Nu ska jag inte sitta här och skriva i bloggen mer utan nu ska jag skriva om chokladens historia på spanska.
Får se om jag lyckas...


Tänk hur mycket roligare (& godare!) det hade varit om läxan gick ut på att äta choklad istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0