måndag

Vet inte hur många gånger jag gått in på bloggen idag utan att skriva nåt. Men ja, jag får väl ta och skriva nåt nu då.

Kan rada upp lite saker från skoldagen idag:

Jag var med på idrotten i skolan! (eller med och med, jag var inne i gymmet och tränade och de som inte skulle vara med på idrotten var där och höll mig sällskap). Min styrka och kondition är verkligen sämst. Men så går det när man inte tränar på mer än ett halvår...

• När jag på lunchrasten skulle ta ut min dator ur skåpet märkte jag att den var varm. Den har alltså varit på under hela helgen. Inte bra.

• På historialektionen satt jag och gjorde en massa quizar på quizme.se (?) under hela lektionen. Höhö så kan det gå när lektioner är tråkiga och jag inte orkar koncentrera mig.

• När skolan var slut för dagen och man tittade ut genom fönstret var det kolsvart. Hemskt!

Äh, nu orkar jag inte komma på mer saker som hänt idag.
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: sofia

men ååh vad tråkigt gumman :(

jag önskar att det fanns ngt jag kunde göra.. men vi hoppas att han/hon inte slutar då!! :D

2009-11-09 @ 22:46:43
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0