onsdag

Nu hamnade jag här igen istället för läxorna.
Gör dem sen när brorsan tar datorn...

Kort skoldag idag, gillas!

På bussen hem gick i stort sett hela bussen av vid centralstationen förutom jag, Kalle (en från förra klassen) och Anton (en i nya klassen) så jag böt plats och satte mig vid Kalle som jag inte träffat sen avslutningen. Har blivit flera hej till varandra i skolan men inget mer än så så det var lite kul att snacka med honom igen.
Våran högstadieklass var verkligen världens bästa så det är ju lite synd att jag i stort sett aldrig träffar folk från den längre. Kalle träffar visst inte de andra någonting heller, förutom Niklas, tvillingbrorsan då.


Kalle Norén, Niklas Norén och Erik Täcktor
Bild från när vi åkte skridskor med klassen i nian. Den dagen Kalle gav mig världens största blåmärke på axeln ;o


Kalle ser inte alls ut nu som han gjorde i nian längre förresten, blev nästan lite förvånad över hur stor förändringen är när jag såg den här bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0