Rast

Hej hej.

Snart börjar matten, inte kul.
Jag har fastnat i det här att glömma läxor nu igen så jag har ju inte gjort det jag skulle göra till den här lektionen. Fastnar i gamla mönster. Nej men när jag kommer hem ska jag göra alla läxor direkt och det ska jag hålla nu!

Nyss var det kemi. Studierektorn var med på lektionen och gick runt och Marcus var inne på min blogg och han (studierektorn) försökte uttala mnablmijno. Haha, alla fattar väl att det inte går att uttala, det låter bara sjukt.

Nej men nu börjar mattenn.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag brukar alltid uttala det "i huvudet" när jag ska skriva adressen. Det är så jag kommer i håg den, haha.

2009-11-11 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0