Ridning på Flosi

Red idag istället för på torsdag då mamma inte kan köra mig till stallet på torsdag (hahaha, flera andra åker buss dit, jag ändrar tid när jag inte får skjuts).

Gruppen jag fick rida i idag är så sjukt mycket bättre än min grupp också. Halva gruppen hade egna hästar och man märkte verkligen att alla red mycket bättre än de i min grupp. Dessutom var det Caroline som var ridlärare till den här gruppen. Hon är så mycket bättre än Karro, hjälper alla och vi hann med mer än dubbelt så många saker som vi brukar göra när jag rider på min vanliga tid.

Kul ridlektion var det idag alltså. Högt tempo och många roliga övningar. Och såklart bra häst som jag litar på (liiite seg dock).

Kommentarer
Postat av: en tjej som har ridit där

flosi är inte seg. Han ärm in favorit häst faktiskt. Mkt bättre än alla andra hästarna där. gör ont i hjärtat när du skriver att han är seg,

2011-01-02 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0