Söndag

Vaknade vid ett idag (mamma väckte mig först vid 11 men när hon fick veta när jag hade somnat så fick jag fortsätta sova så jag halvsov i 2 timmar till).
Det första jag får reda på när jag går upp är att mamma sitter och kollar igenom alla mina bilder på jakten efter Gotlandsbilderna från i somras.

Taskigt! Jag kanske har bilder jag inte vill att hon ska se?

Sen så har jag ju sorterat alla mina bilder hur bra som helst så hon hade ju inte behövt kolla igenom alla bilder. Det är väl inte så svårt att fatta att bilder som togs i juli iår ligger i en mapp i mappen "2009 - 07"?


Idag har jag mest bara legat i soffan och latat mig, allt för att slippa plugga. Har iallafall gjort lite mer än hälften av alla fysikuppgifter jag ska göra så det är bara ett par av dem kvar nu och sen är det den där matten som jag försökte mig på igår. Fattar verkligen ingenting.

Kommentarer
Postat av: sofia

men va fan vad tr¨kigt att du ska må sådär :(

men varför slutar alla då? pallar de inte pressen och bara byter?



och de e ingen i klassen som du kommer överens med annars??



okej jag vill ha gratis glass ngn gång :E jag får göra som dig. när alla ska köpa ngt och ngn köper över 45. då jävlar ska jag sno det kvittot.

2009-11-09 @ 10:48:59
URL: http://simpleheart.blogg.se/
Postat av: sofia

men asså du kommer nog inte behöva plugga upp ngt. du har säkert läst och gjort samma sak som alla andra. om de nu inte e så att du inte trivs i klassen. bara att byta skola till samma linje om du förstår vad jag menar?

2009-11-09 @ 13:41:18
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0