Tiiiiiisdag

Tisadag idag vilket betyder sovmorgon och sen bara språklektioner hela dagen för N1b.

Fick på bussen påväg till skolan reda på vad svenskaläxan var. 10 min på mig att förbereda mig inför läxförhöret och klarade det hur bra som helst, lätta läxförhör gillas!
Sen skulle vi börja med själva arbetet om filmanalys och jag och Stefan hade ingen aning om vad vi skulle göra så vi lurade med oss Sten till våran grupp. Han visste dock ännu mindre än oss då han inte ens sett filmen. Aja, det blir nog bra tillslut.

Spanskan var tråkig, märks verkligen på spanskalektionerna att Oktay bytt skola, har ingen att snacka skit med på spanskalektionerna nu ju.

Hela engelskalektionen satt jag och försökte hjälpa till när Marcus skulle fixa designen på sin nya blogg (det blev rätt fult om jag ska vara ärlig). Höhö, vi var inte ett dugg aktiva och Jakob blev nog lite sur där då han jobbade med oss när vi skulle diskutera saker i grupp och varken jag och Marcus hade gjort det man skulle göra.


Det var hela skoldagen, slutade 15.20, helt okej tid alltså. (Shit, 15.20 var senaste tiden jag slutade i högstadiet, nu tycker jag inte alls att det är speciellt sent).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0