Toooorsdag

Hej!

Blev inte så att jag valde någon låt, Matti (musikläraren) ville ändå inte att vi skule ah så många låtar att välja mellan, sålänge det inte var 0 låtar. Dessutom tror jag att han råkade tolka det som om jag och Marcus tillsammans valde Shoreline eftersom det var min iPod vi spelade upp den från.
Aja, blev tillslut så att det blir Save Tonight vi från min klass ska spela på Luciarocken i december.

Efter skolan gick jag på stan lite för att köpa en ny mascara då de jag har hemma i stort sett är slut. Men när jag kom in på H&M hittade jag smink för nästan 300 kr innan jag hann stoppa mig själv. Sen kom jag på att ikväll är det tjejkväll på stan så affärerna är öppna mellan 19 och 21 och om man köper saker för över 300kr och sedan visar kvittot i ett tält på stora torget så ska man få en goodiebag. Jag bestämde mig för att åka hem för att sedan åka tillbaka till stan om några timmar. 
Fett ovärt.
Sakerna i den där goodiebagen är säkert bara skräp. Men ja, man säger ju aldrig nej till gratissaker :D 


Idag är det förresten som sagt ingen ridning. Tråkigt tråkigt men jag red ju i tisdags istället.


Kommentarer
Postat av: Jennifer (Jejje)

svar:

hahah :D krokofanter är skumgodis doppat i choklad med strössel typ :D

2009-11-05 @ 19:44:45
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0