Torsdag

Hej hej!

Vad tycker ni om det tidigare inlägget från idag som Marcus skrev? Jag satt bara bredvid och skrattade åt det som blev skrivet och så skrattade jag för att det var så fult att Johan satt mitt bland alla andra och dog av garv.

Idag har varit en rätt bra dag. På musiken böt vi låt till Beatleslåten "Come Together". Jag gillar inte den låten egentligen (tänker bara på reklamen för guitar hero) men det lät rätt bra när vi spelade faktiskt. Den är dock sjukt mycket svårare än "Save Tonight" vilket gör att risken för misslyckat uppträdande på Luciarocken blir större.

Red idag också. Sista ridningen för terminen, lite tråkigt...
Men man kan tänka såhär: Nu har jag jullov! (iochförsig bara från ridskolan och jag vill ju rida men det är inte så man ska tänka. Tänk jullov!) Fick lite pepparkakor och varm choklad efter ridningen också.

Men nej, nu ska jag se på tv, sen blir det plugga och sen sova.
Hörs imorgon, pusshej!


(Just nu håller jag på att övertala Marcus att ta med muffins till skolan imorgon. Taskigt att nämna muffins om man inte bjuder tycker jag :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0