14 oktober

Dagen idag har varit både bra och dålig. Växlat från det ena till det andra hela dagen.

Aja, såhär var det:

Missade bussen på morgonen. Detta gjorde att jag missade även andra bussen och fick vänta länge i stan. Den bussen jag skulle ta kan man inte lita på om den kommer i tid eller inte så såklart stressade jag upp mig själv. Hann iallafall komma fram till skolan i tid.

Kemilektion, gick igenom en massa saker jag redan kan så det var en lugn lektion och jag fick känna mig lite smart. Sånt gillas.

Matte, fick tillbaka proven vi gjorde i måndags. Jag klarade precis MVG så jag är nöjd. Skrattade ihjäl mig när jag fick reda på att den som satt brevid mig fick 2 poäng på hela provet. Förlåt! Men ärligt talat, det var kul.

Lunch

Engelskaprov. Prov som man inte skulle plugga till innan. Uppbyggt på ungefär samma sätt som läsförståelsen på nationella provet. Det gick SKITDÅLIGT. Hej IG i engelska säger jag bara. Det sjukaste är att jag aldrig haft problem med engelskan förr, fick starkt VG på nationella i nian och så. Men nu är det så sjukt svårt. Och alla andra är så jävla bra på allt också -.-

Efter provet satt jag och surade lite och tänkte dra hem men Oktay stoppade mig för jag hade faktiskt lovat honom att vi skulle plugga lite efter skolan idag. Så vi pluggade lite fysik ett tag. Jag var ju som sagt lite sur och depp i början men det är lätt att göra mig glad igen och jag är faktikst glad över att jag stannade kvar, fick lite fysikplugg gjort också.

Kom hem för ca en halvtimme sen och nu lyssnar jag på Markus Krunegårds nya låtar som kom ut idag!


Kommentarer
Postat av: Slinky

Vi ska ha oförberett prov i engelska imorgon, det är säkert samma.

2009-10-14 @ 16:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0