adsgyhzatj

Helt okej skoldag dag ändå.
Svinkallt ute vid den där sjön men det funkade ändå.
En av killarna halkade på bryggan och ramlade i vattnet, haha. Jag satt mest bara och kollade på när alla andra jobbade, skyllde på mitt knä.
Åkte efter någon timme tillbaka till skolan och åt lunch.
På spanskan gjorde vi inte så mycket, hade en stor diskution på svenska om jantelagen och lyssnade på när läraren läste för oss. Slappt!
Sen var det historiaprov. Skönt prov då man inte behövde skriva så långa svar på alla frågor. Korta svar är bra för då är det bara att gissa lite och hoppas på att det blir rätt.

Nu sitter jag här. Det är fredag och blir INTE fest ikväll för jag ska till mina kusiner som bor ute på landet...
Aja, får hoppas på tårta eller nåt för min morbror fyllde år för ett par dagar sen.

Nu ska jag visst åka. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0