Bdb-taggar


Vissa hostTonyhostFeliciahost har ju inget bättre för sig än att sitta inne på bdb och tagga mig med 1000 olika saker.

Vissa taggar är ju ändå sjukt roliga som t.ex. tonfisk och EMD.

Internt skämt, kan försöka förklara det lite:
Början av Juli 2008. Sundsvalls gatufests sista dag och EMD skulle spela någon gång mitt på dagen. Då det var den enda konserten som var mitt på dagen och vi inte hade något annat att göra gick vi dit för att se dem. Tidigare under dagen hade Kristin köpt en tonfiskmacka på subway och hon hade bara ätit halva.
Aja, vi stod där på  första raden och såg på EMD. Under konserten presenterade de varandra lite och det kom fram att både Erik och Mattias gillar tonfisk och då fick vi den smarta idén att slänga upp den halva tonfiskmackan på scenen. Sagt och gjort, vi skrev TONFISK stort på pappret och sen slängde jag upp mackan på scenen.


Hahahhahhah nu kom jag på att jag ska tagga Kristins bdb med "kondom med telefonnummer" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0