Bilder

La nyss in bilder från mobilen till datorn så här kommer 3 random dåliga mobilbilder från senaste veckan




1. Spanskaläraren läste en barnbok som handlade om en pojke som ville ha en stjärna på spanskan. Oktay ritade pojken och stjärnorna på bänken och sen tog han min mobil och tog kort på det han ritat? Nåt sånt tror jag att det var iallafall.
Kan eventuellt vara så att det var zebra tower han ritade kom jag på nu...

2. Linnea har en roooosa dator! (sämst bild, jag vet)

3. Sofia igår. Vi såg att macaffären var öppen och de bjöd på små påsar med godisbilar! Smarta som vi var fyllde vi båda hela munnen med godisbilar och var direkt efter det tvugna att ringa en kompis. Ingen kunde prata, lyckat (Y).

Kommentarer
Postat av: sofia

AAH MEN SÅ JÄVLA SNYGG VA :O:O:O: skit unge :o

2009-10-27 @ 19:59:33
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0