Jag har saknat det, föraktat det och saknat det igen

Snackade nyss lite med Matilda. Har inte träffat henne sen 1 augusti. Det måste vara den längsta tiden jag inte träffat henne på 10 år, sjukt! (Var ju bästa kompisar när vi var små och träffade varandra jämt. Har även gått i samma klass hela grundskolan förutom 7an)
Det är när man snackar med gamla vänner som man inser att man saknar dem.

Saknar nästan den där tiden då jag var liten. Då hela mitt liv var inom Storvretas gränser. Alla vännerna bodde nära och datorn bara var något man spelade mulle meck på.

Skulle dock inte vilja gå tillbaka så långt i tiden.
Jag gillar de vänner jag har nu men det är ju såklart att jag saknar alla gamla vänner jag inte träffat på ett tag.
Som hela förra klassen, så otroligt fina människor allihopa. Vet att vi är flera (alla?) som vill ha en liten återträff igen, bara det att ingen orkar fixa.


Nej nu ska jag sluta innan jag blir för nostalgisk och börjar rada upp en massa roliga minnen som inte är ett dugg roliga för de som inte var med på den tiden (dvs alla som läser min blogg).  

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mulle Meck, haha. Fast jag spelade mer Pettson och Findus :D

2009-10-11 @ 01:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0