Du är allt jag ser och hör

Är fortfarande fast i den där "pluggpausen" haha, den är svår att ta sig ur.

Nu sitter jag och har ont i den här knölen på foten för jag råkade skära mig där när jag skulle raka benen, så går det när man är stressad...

Om 10 min börjar Vem kan slå Filip och Fredrik.
Sen ska jag plugga och sova.

Tänker absolut inte vara med på idrotten imorgon då det är lektionen innan fysikprovet. Jag menar - har jag missat alla idrottslektioner fram till nu kan jag väl lika gärna missa en till? Sen ska jag börja ta med kläder till idrotten.

Nej nu bara skriver jag en massa onödig skit.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi har också fysikprov imorgon :(

2009-10-18 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0