Fredag

Skoldag idag.

Antingen B-vecka eller D-vecka den här veckan vilket betyder fysiklab och över 2 timmar håltimme. Nice.

På håltimmen byggde vi ihop en soffa och en bänk på b-torget så vi halvlåg, sköna möbler det där! Vi gjorde lite läxor och surfade runt på internet. Jag och Oktay gjorde en gemensam spellista på spotify. Han gillade inte alls min musik så varje gång det blev någon av mina låtar ville han byta låt efter halva :(

På spanskan kom vi på att det finns facit till alla uppgifter längst bak i boken. Nu blir det mycket lättare att göra läxorna, bara att skriva av.

Historian idag gjorde jag ingenting på. Var inne på facebook och läste bloggar under hela tiden Greger snackade. När han pratat klart var det en kvart kvar av lektionen så jag satt och snackade med de som satt brevid bara. Mycket roligare än att arbeta, jag fattade inte ens vad man skulle göra.

Efter skolan träffade jag Linnea på stan. Hon ville shoppa upp sitt studiebidrag så vi gick runt och kollade skor och kläder och lite annat kul. På H&M fick vi för oss att prova alla mössor vi kunde hitta. Jag insåg att jag inte passar i mössa. Sen köpte vi godis på ICA och satte oss vid ån. Rutin! Jobbigt bara att det börjar bli så kallt ute nu.

Kom hem för ett tag sen, Linnea skulle hem tidigt för hennes mammas kille fyllde visst år så de skulle fira honom. Aja, det var ändå sjukt kallt ute så jag hade nog inte orkat vara på stan längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0