"Har ni aldrig hört talas om Blondaa?"

Några killar från N1d sitter på B-torget i Lundellska skolan runt 8.20 på morgonen. En utav killarna har en blogg som han är stolt över och de andra killarna småretar honom lite över att han har en blogg.

En utav killarna utan blogg: Men man kan ju inte ha en blogg om man är kille. Du kommer ju aldrig kunna bli en ny blondinbella eller nåt.
Kille med blogg: Nej men det finns ju också killar som bloggar. Har ni aldrig hört talats om Blondaa?

Och här var det riktigt nära att jag öppnade munnen och sa nåt i stil med: så du ska börja sminka dig och använda tjejkläder?
Fast det gjorde jag inte för jag kom på att jag inte känner honom och då är det ju lite taskigt att säga något sånt ;)
(Och ja, jag satt vid en massa N1d:are imorse eftersom det bara var en annan från min klass som var där och både han och jag känner några i N1d)

OBS
Jag har inget emot killar som bloggar, skrev det här inlägget bara för att det var roligt att han jämförde sig själv med en bög som sminkar sig som en fjortistjej.


Kommentarer
Postat av: Tonkow

Martin har gått på min skola :)

2009-10-14 @ 09:03:55
URL: http://www.tonkow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0