Hemma igen

Var tvungen att sticka från Linnea kvart i 4 för några utav hennes gäster kom.
Missade bussen med 2 minuter så jag fick stå ute och frysa i en kvart.
När jag kom till stan gick jag runt där ett tag. Köpte ett linne och puder, alltid bra att ha.
Sen gick jag till bussen och missade även den med 2 minuter. Denna gången fick jag vänta 20 min.

Nu är jag hemma igen. Blev bara en kort sväng till Linnea med et var kul ändå. Man blir alltid glad av att träffa henne. Vi fick t.ex. ett skrattanfall när vi stod och väntade på hissen och jag kommer inte ens ihåg vad vi skrattade åt.
Var även sjukt många lådor hemma hos Linnea, märks att de ska flytta snart. Linneas mamma hittade en sån här sjömanskostym som Håkan Hellström brukade ha på sig förr. Det tyckte jag var lite coolt, Linnea tyckte att den var skitful.


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahah den var ju aaaasful xD Du kan inte ana hur mkt skitfula grejjer vi har hittat här hemma xD

2009-10-17 @ 19:41:39
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0