Inställd sovmorgon

Tisadag idag vilket brukar betyda sovmorgon men inte idag. Kemilektionen som blev inställd för två veckor sen flyttades till den här morgonen. Gillas inte!

Idag blir det lite stressigt efter skolan, ska hem och städa direkt efter skolan och sen 18.00 ska jag vara på boland för att se när Sofia sjunger. Sen ska hon sova hos mig. Fast fick höra idag att hon fått ögoninflammation så det är inte helt säkert om hon sover hos mig. Men vi får hoppas att det blir bättre.
Förresten så är jag inte ens säker om jag ska till boland och kolla. Inte kul att gå runt där helt själv, jag kommer aldrig hitta.
Aja, vi får se hur det blir.

Om en kvart har jag svenska. Ska ha bokredovisning och här är det seriöst, lika viktigt som ett prov! Sjukt. Jag som knappt förberett den muntliga redovisningen. Men ja, den skriftliga är ju klar iallafall och jag vet en i klassen som drack sig full och skrev en bokredovisning om en bok han inte läst igår kväll så min bör ju vara bättre än hans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0