kaaaaallt :(

Imorse fick jag flera sms om att det snöade. Det bara regnade hos mig (och var frost på marken).
Idag på en av våra "lektioner" och när vi gick från lunchen snöade det, snön försvann dock när den träffade marken.

Men vad är det här?
Det är oktober! Första halvan av oktober.
Det ska inte snöa!

Den här veckan har jag börjat använda min dunjacka. Det måste vara det ända bra med att det är kallt ute, jag kan använda min vinterjacka.


Höhö fjortisruta över ansiktet. Och kattjäveln ville inte lämna mig ifred när jag skulle ta bilden. Men ja, ni ser: vinterjacka och halsduk, går inte att vara utomhus utan det längre.

Jag vill inte ha kyla, slask och mörker.
Nån som vill föjla med till nåt varmt land och stanna där hela vintern? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0