Onsdaaaaag

Hej hej!
Dagen började med att jag vaknade och fixade mig. En timme senare väckte jag Sofia som vägrade vakna klockan 6 och så åt vi frukost och stack iväg till skolan. Var så trötta på bussen att Sofia missade sin hållplats helt och vi kom inte på det förrän vi var inne i stan. Lyckat.

Så var det skola. Kemi, Matte och Engelska idag bara. Rasterna hände det väl inte så mycket på egentligen, en trea (tvåa?) hällde kaffe på Marcus tröja, det var iofs rätt kul för det blev största fläcken.
Fick reda på vad jag fick på engelskaprovet som hade gått skitdåligt - VG! Klarade precis VG-gränsen så jag blev glad även fast det var typ sämst i klassen.


Det verkar förresten som om Sofia har smittat sig med sin ögoninflammation -.-
Har lite ont i ögonen och varje gång jag har tittat mig i spegeln idag ser jag att det ser ut som om jag gråter/ska börja gråta. Får väl se om det är bättre imorgon eller inte, hoppas iallfall på det.

Kommentarer
Postat av: sofia

nej men maalin jag får inte ha smittat dig :O FaN! fast det är kanske över nu men :( ändå!

2009-10-27 @ 19:55:02
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0