Säffle

Hej hej!
Nu är jag här i Säffle.
Jag och Sara började åka 07.09 från Uppsala. Väntade 40 min i Stockholm, åt frukost och handlade för 100 kr på pressbyrån. Sen skyndade vi till tåget mot Karlstad. Ina kom på vid Katrineholm och i Karlstad väntade vi en timme, fikade på espresso house och sen åkte vi tåg sista biten till Säffle.

Än så länge har jag hunnit gå mellan Felicias hus och järnvägsstationen (eller jvstn som de så fint förkortar det på en skylt här) 3 ggr, fikat, ätit mat, sett på klipp från en konsert och skrattat ihjäl mig ett par gånger.

Nu har Felicia övergivit oss för hon skulle till teatern och spela föreställning, hon är väl klar vid nio-halv tio och då ska vi försöka leta upp hennes teater och hälsa på alla där. Bl.a. Jonas Rimeika (huvudrollen i smala sussie) är med i Fillans teater, det är lite coolt. Extra kul är det eftersom Smala Sussie är Kristins favoritfilm. Imorgon ska även vi se teatern men det var slutsålt ikväll så det får bli imorgon med alla pensionärer istället.

Nej nu ska jag se på Grease tillsammans med Kristin, Sara och Ina.

Hörs sen
Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0