Säffleresan börjar närma sig

Just nu känns det som om jag inte har tid med något förutom plugg fram till höstlovet.
Det suger ju rätt rejält.
Men så fort det blir höstlov sticker jag till Säffle!
Felicia bokade teaterbiljetter åt oss igår (Felicia är med i teatern som är typ Säffles största sak, lite coolt) så nu kan ingen dra sig ur heller. ;)
Nu ska jag bara boka tåg och sen är allt klart.

Den här resan är väl det enda jag ser fram emot just nu.
Blir kul att träffa alla igen då det är vissa jag inte träffat sen juli.
Sen så ska vi ju såklart passa på att festa lite med. De där Säfflefesterna har man ju hört en del om, värmlänningar är fan inte normala ;)




första bilden från säffle höstlovet -08
andra bilden från linköping juli -09
tredje bilden är bilder från sthlm januari -09, säffle höstlovet -08 och mitt hem januari -09

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Vi är bäst!

och säffle kommer bli bäst! :D

fast fester kanske blir lite svårt då men, för det är ju inte direkt nån anledning att festa så då är det nog rätt törrt :P

2009-10-06 @ 10:13:04
URL: http://liiica.blogg.se/
Postat av: Lovisa

<jag vill, jag vill, jag <vill!!!! JAg är ledsen :(

Svar: Jag håller med om att man inte vill tillbaka, men jag vill ha en Ark-konsert!

2009-10-06 @ 10:52:19
URL: http://tutelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0